8 Ağustos 2011 Pazartesi

Son Gelişmeler

Evet son 1 aydır kendi üzerimdeki etkileri iyice araştırdım. Sonuç olarak bu batmalar vücuttaki kuruluktan dolayı oluyor. Ben 1-2 kere krem sürdüğümde yaklaşık 30 dakika sonra aynı şekilde kupkuruya dönüşüyor. Çok hızlı emiyor kremi. Bundan dolayı kuruluğun ve batmanın olduğu yerlere kremi emdikçe ard arda krem sürüyorum. 1 saat içinde yaklaşık 6-7 kere krem sürüyorum iyice rahatlamak için. Ayrıca bu kadar kuruluğun sebeplerinden biri banyoda ovunmanız ve sabun kullanımı. Ovunmayı minimuma indirin özellikle kuruluğun yoğun olduğu bölgelerde. Sabunda vücudu kurutuyor sabunu da az kullanın. Bunun dışında banyodan sonra kısa bir havlu ile değil mutlaka bornozla kurulanın vücudun nemi emmesi için bunu yapmanız gerekiyor. Ben bornozla hafifce kurulanıyorum ve üzerimde bornozla saçlarımı kurutuyorum bu işlemleri yaparken 4-5 dakika geçiyor ondan sonra giyiniyorum. Krem olarak hobby skin care (el-yüz-vücut) hepsi için olan kremi kullanıyorum daha önceki kremlerde bu kadar fayda görmedim bu en iyi fayda sağlayan kremlerden biri. Sizlerede bu dediklerimi yapmanızı öneririm sonuç gören arkadaşlar lütfen yorum yazsın.

9 yorum:

  1. sonuç yok kardeş.. yediklerimizdenmi acaba 10 yıldır çözemedim

    YanıtlaSil
  2. evet tamamen yediklerimizle bağlantılı. Önce bir hastanede alerji testi yaptırın daha sonrada bi laboratuvarda Gıda İntolerans testi yaptırın yeni yazı yazacağım bununla ilgili orada daha detaylı bilgi bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. herhangi bir hastanede yaptırablrmyz bu testi genelde bişey anlamıyorlar bu konu hakkında ama.. yeni yazınızı bekliyorm ozaman sevinirm daha detaylı olursa

    YanıtlaSil
  4. Arksdaslar konu kolinerjik urtikerse gidayla alakasi yok tamamen vucufumuzun diguk almssi ve terliyememizden kaynklsnan bi durum yani tek tedavi sekli spor egger spor yapmiyorssk ustunede soguk aliyorsak sick ortsmlarda heyecands faln btmalar olur daha detayli paylasim icin dogu.ata@windowslive ekleyin bni msn ve face iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terleyememe nedeni nedir hiç bunu araştırdınız mı? Açıkçası siz şu an benim başladığım yerdesiniz. İlk olarak terlememeyi bulup oradan devam ederek belirli bir aşama kaydettim ve şu anda da bu aşama tamamiyle sonlandı. Yeni yazımda detayları bulabilirsiniz. Gıda alerjisi ile komplikedir testlerle kanıtlı, "immunoglobulin G" tipi alerji ürtikeri tetikler. Alerjiniz olan gıdalardan uzak durmadığınız sürece %100 kesilmez zaten bu gıdaları yemediğinizde nasıl terlediğinizi kendinizde göreceksiniz. Hepsi birbiriyle bağlantılı.

      Sil
  5. admin sen demişssinki terleyememe nedeni ney terleyememe nedeni vücudumuzu dinlendirmemiz yani kurutmamız gıdayla falan olsaydı tamamen gecerdi bunun tedavisi yok kardesim bunun bir tek gecerli tedavisi var oda kış aylarında spor gerisi yalan istediğin şeyi arastır bende 10 yıldır var..

    YanıtlaSil
  6. son değerlendirmelerime ve denemelerime göre süt ve süt ürünlerini tüketttiğim zaman vücudumda karıncalanmalar başlıyor, evet sıcak hava tetikliyor ama asıl sebebi değil, sıcak yada nemli hava zaten var olan alerjinin kaşıntı yapıp şiddetlenmesine neden oluyor. ama benim süt ürünlerine böyle bir alerjim yoktu sonradan ortaya çıkmasını da sindirim sistemindeki probleme bağlıyorum, kullandığım mide ilacı bunun sebebi. Bir de şöyle bir problem var ki nerdeyse herşeyde süt proteinleri mevcut ve bunlardan kaçmak için çok dikkatli bir diyet gerekiyor..

    YanıtlaSil
  7. Sahanda yumurta, yoğurt, süt, peynir ve tereyağ.. bunlardan 3 gün uzak durun ve durumunuzu değerlendirin. buraya yazın..

    YanıtlaSil
  8. kremin derideki alerjenlerin yoğunluğunu bir süreliğine azalttığı için geçici rahatlık sağladığını düşünüyorum. şuan için adminin gıda alerjisi tezine katılıyorum

    YanıtlaSil