5 Nisan 2012 Perşembe

Alerji ve Kolinerjik Ürtiker

Evet arkadaşlar son ve kesin bulgularıma göre direkt olarak alerjiyle bağlantılı. Bu alerjiyi en iyi Gıda İntolerans testi adı altında test yaptırırsanız hangi yiyeceğe alerjiniz var görebilirsiniz. Googledan araştırın lütfen "Gıda İntolerans Testi". Ben kendime yaptırdım yaklaşık 100 besini kapsıyor ve süte, buğdaya, glutene, fasulyeye ve daha yazılamayacak kadar çok şeye alerjim çıktı. Süte çıkması inanın herşeyi bozuyor çünkü süt ve süt ürünlerini yiyemiyorum en güçlüsü süt alerjisiydi. Bu gıda intolerans testinde çıkan besinlerden uzak durursanız vücudunuzda iyileşme görülüyor ancak bu besinleri tamamen bırakmanız gerekiyor. Yakın zamanda farklı çözüm yolları arayacağım çünkü alerjimiz olan yiyecekleri bırakmakla da pek sağlıklı yaşayamıyoruz.

3 yorum:

  1. İYİ GÜNLER BENDE İKİ SENEDİR GÜNEŞTE,AŞIRI SICAKTA,HEYCANLANMADA VÜCUT ISININ ARTMASINDAN DOLAYI VUCUDUMUN HER TAFAFINDA KAŞINMAM BATMA OLUYOR ÜLTİKER KIRİZLERİ ÇIKTIĞI ZAMAN ALNIMDA UFAK BİR TERLEME OLUYOR . BİR YILDAN FAZLADIR ÖZEL HASTANEYE GİDİYORUM HERHANGİ BİR FAYDASINI GÖEMEDİM BU KONUDA BİLGİLENDİRİRSENİZ İYİ OLUR MAİL ADRESİM :cihan_endezyar@hotmail.com
    tel:0544 503 91 26

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan bey mesajınızı yeni gördüm, dediğim gibi gıda intolerans testi yaptırmanızı öneririm. Ancak bu testi kandan yapan laboratuvarlarda yaptırın çünkü diğerleri makinayla yapıyor ne kadar doğru sonuç verir bilmiyorum. Ben kandan test yaptırdım normal hastaneler ve özel hastaneler bu testi yapmıyor sadece laboratuvarlar yapıyor. Yazdığım konularda da göreceğiniz gibi bu testi yaptırdım ve alerjim olan gıdaları öğrendim bu gıdaları kestiğimde ürtiker gitti.

      Sil
  2. Beyler yardım edin kendimi oldurcem ya

    YanıtlaSil