2 Mart 2013 Cumartesi

Ürtikere Zencefil Çayı ! [Denedim]

Evet çok ilginç yine biraz araştırma sonunda bakkaldan zencefil aldım ve bunu dilim dilim kesip çayını yaptım demledim balla içtim (yatmadan önce içtim orta boy bardakla 3-4 kere). Sonuç inanılmaz geldi bana. Şu an çok şaşkın ve tedirginim açıkçası umarım iyi gelen şey zencefil çayıdır son günlerde çok ama çok güçlü ürtiker atakları yaşıyordum vücudumu kesecek seviyeye geldim sanırım 3-4 yıllık bu hastalıkta en şiddetli atakları geçiriyodum. Zencefil çayı bu atakları çok net söylüyorum %80 azalttı tamamen geçirmedi elbette ama yolda yürütmeyen ürtikere karşı kaşıntı ve batmayı en az seviyeye indirdi. Hemen paylaşıyorum ki belki sizlere de iyi gelir ancak tabi ki vücuttan vücuda değişiyor bu tür bitkiler. Ben denemeye devam edeceğim açıkçası henüz ikinci gün ama yine de sizlerle paylaşmak istedim yine gelişmeleri bu başlık altında yorum olarak paylaşacağım. Bu arada zencefil tipi patates gibi kokusu muhteşem limonumsu tadıysa acı biber. Tam anlamıyla şok birşey ilk kestim o muhteşem kokuyu alınca hemen ağzıma attım acıymış bu kadar zıt koku - tad - görüntü.

5 yorum:

  1. patatese benzeyen bitkisinimi diyorsun admin .. sallama zencefil çayları var bide öyle olmazmı ve balla ne alakası var tatlandırıcı görevimi yapıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o patates gibi her yerde bulabilirsiniz ben bile bakkalda denk geldiğim için aldım şaşırdım burada varsa her yerde olur. Sallama çay konusunda birşey diyemem sonuçta onlar işleniyor fabrikadan geçiyor ben direkt zencefilin kendisini alıp kesip demledim. Bal tatlandırma amaçlı alırken manav şeker kullanma zencefilin etkisini alır dedi bende balla tatlandırıyorum güzel de oluyor. Bugün kendimi biraz zorladım açıkçası nefesim kesildi biraz ama başta hafif batma olur gibi oldu sonra banamısın demedi çok iyi gidiyor şimdilik.

      Sil
    2. iymiş.. yarın bende denerim sonuçları paylaşırız .. demlemesini nasıl yapıyorsun ince ince kesip kaynamış suya atıp bekliyomusun nasıl yaptın sen ?

      Sil
    3. aynen öyle dilimleyip ortalama 15 dk demleyip içtim, tadı güzel oluyor balla :)

      Sil
  2. merhaba bende de kolinerjik ürtiker hastasyım 6-7 yıldır hep beraber deneyerek azaltalım arkadaşlar.sadece bir sorum olacak şu iğne batmalarını azaltıcak birşey bulsak yeterli.Sonumuz hayırlı olsun.Araştırma hastanesine gitmedim gitsem sonuç alırmıyım? teşekkürler.

    YanıtlaSil